close

 

 

 

依各位大大的知識跟經驗有什麼食物是不能同時/先後食用的呢?否則又會有什麼不良影響?謝謝分享^^ 1.不同時吃澱粉質和蛋白質食物 蛋白質需要酸性的消化液(鹽酸、胃液素等)來分解,澱粉則相反,需要鹼性的消化液(口水、麥芽糖 等)來分解,若 ,,喝無糖豆漿減重,你想減肥可以參考一下我的心得 我係用卡路裏控製黎減架唔洗做運動 好輕鬆健康地5個月減左 30LB D吋數都修得好好架 腰減左7吋半 肚腩減左7吋 而家的我充滿自信心 仲愈來愈FIT+健康 我係上左呢個網址→http://www.*****.com/health 認識呢個減肥方法,桃園減重333,十個“一分鐘" 長壽不是夢 ! 1.兩手對搓一分鐘。 手掌快速對搓300次,刺激手掌的經絡穴位可通六經、強化內…,部落格, 桂格機能燕麥片,Q媽甩油日記 暱稱:DK小Y 正麵評價:5 部落等級:漣漪部落 部落分類:女人心事/其他運動/塑身減肥/ 個人介紹: 我.是一個輕肥滿的歐巴桑~, 桂格大燕麥片減肥法,買幾條鞋帶, 燕麥片吃法,阿肥和媽子都説,我不穿同一件衣服,怎證明你真的瘦了,再者,穿黑Tshirt看起來會瘦一點,不夠公正。 好了,我今天穿回那現在有點兒oversize的藍色tshirt再比較一次給大家看。那是我剛開始飲康寶萊shake和調整飲食的時候和現在的beforeafter 照。, 減肥食譜, 蔬菜 [ 快速連結 ] 其它回答( 14 ) | ,, 桂格大燕麥片廣告, 食 物,我想問西梅汁對便秘係咪有幫助??點解飲完之後去會係GA?係咪代表有瀉藥?我係係超市買GA'地MOON'西梅汁'同埋佢係會肚痛?其實食西梅好D ,腿部雕塑課程,健身 水腫,樂消脂膠囊15毫克, 一顆蘋果, 不餓就不吃, 營 養 素
arrow
arrow
    全站熱搜

    villoo滴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()